Kwaliteitsmanagement

Kwaliteitsmanagement kan worden beschouwd als een combinatie van drie belangrijke componenten: kwaliteitscontrole, kwaliteitsborging en kwaliteitsverbetering. Kwaliteitsmanagement is niet alleen gefocust op de kwaliteit van product/dienstverlening, maar vooral op de middelen om dit te bereiken. Kwaliteitsmanagement maakt daarom gebruik van kwaliteitsborging en kwaliteitscontrole van processen en producten voor het behalen van een meer consistente kwaliteit. Kwaliteitsmanagement is vooral gericht op continue verbetering.

Binnen het kader van Kwaliteitsmanagement zijn diverse bedrijfscertificeringen te behalen. Wanneer uw systeem voldoet aan de gestelde norm, dan kunt u dit door diverse instellingen extern laten toetsen en certificeren. Met deze bedrijfscertificaten kunt u bij uw opdrachtgever aan tonen dat uw onderneming voldoet aan de gestelde eisen.

Wij adviseren u hoe uw onderneming deze certificeringen kan behalen. U kunt ons inzetten voor het opstellen van handboeken, procedures, werkinstructies, enzovoort. Daarnaast kunnen wij optreden als extern deskundige tijdens de initiële-, verlenging-, en interne audit.